ik heb echt melkflesbenen, wat kan je hier tegen doen?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chocolademelkflessen gebruiken..... ???????

Antwoorden (6)

Lekker in de zon !
Niet te lang, want dan worden ze weer rood. Dus wel iets van een beschermingsfactor gebruiken en langzaam opbouwen./

Trouwens, in de schaduw wordt je uiteindelijk OOK bruin hoor, en dan zonder te verbranden. Je moet alleen zorgen at je niet in een lange broek in de tuin gaat zitten, want dat schiet niet op natuurlijk.

Verwacht trouwens niet dat melkflessen echt donkerbruin worden hoor ; pas als je elk jaar een beetje leur er op weet te krijgen, zal het elk jaar iets makkelijker en verder gaan, maar donkerbruin wordt het nooit. Hooguit de zelfde kleur als je armen, al zullen die ongemerkt vaker in de zon zijn, jaarrond.

Beetje bruin-zonder-zon doet trouwens ook wonderen hoor, en geeft een snel resultaat. Dat is allang niet meer die oranje strepentroep van vroeger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bruin zonder zon doet inderdaad wonderen. Vergeet niet je handen heel goed te wassen na het smeren, anders worden de binnenkanten van je handen ook bruin en dat staat raar.
En daarna wel een factor smeren, want je het beschermt niet tegen de zon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoera voor de bruin zonder zon!
Zonnebankje! En dan natuurlijk niet te lang onder een niet te sterke bank!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mag niet in een bedrijf: U mag onder de zonnebank vanaf de leeftijd van 18 jaar. Dit is een wettelijke vastgestelde leeftijd voor europa.
Zelfbruiner doet wonderen. Af en toe opnieuw aanbrengen, goed uitsmeren, verder niet moeilijk doen. Scheelt een hoop gedoe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel buiten gaan sporten.
Daar wordt je stevig en stoer en sterk en bruin van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een van de goedkoopste middelen om sneller bruin te worden is wijnazijn. De huid wordt in de schaduw ingesmeerd en mag pas weer aan het zonlicht blootgesteld worden als hij volkomen droog is. Het werkt echt heel goed, ik ben nog nooit zo snel bruin geworden ook al heb ik een heel lichte huid.

Toegevoegd na 7 minuten:
Je kunt ook in de tanning cabine dat is een soort douchehokje waarin je binnen een paar seconden van boven tot onder wordt bestoven met zelfbruiner. Het resultaat is stukken intenser en egaler dan wanneer je het zelf aanbrengt en de kleur houdt ook langer.
Het zogenaamde airbrushen is populairder. Hierbij brengt de schoonheidspecialiste met een pompje de zelfbruiner aan over gezicht en/ of lichaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Accepteren dat je benen hebt die niet bruin zijn. De uitdrukking melkflesbenen is zo'n typische veroordeling, een afkeuring van iets dat van jou is, namelijk je lichaam.
Door die afkeuring focus je je op iets wat je als een probleem ervaart, terwijl het enige probleem is: je oordeel ergens over.

Wil je je benen wat bruiner hebben, dan weet je dat zonlicht daar prima voor is. Worden ze niet makkelijk bruin maar verbranden ze nogal snel, dan zul je dat moeten leren accepteren. Wit is niet lelijker, bruin is niet mooier. Het gaat om het beeld dat mensen ergens van hebben, dat bepaald of men iets mooi of lelijk vind. Je kunt je afvragen of dat echt jouw beeld is, of dat het op je geprojecteerd wordt door al die mensen met bruine benen die daarmee pronken, soms het hele jaar door. En voor die mensen geldt eigenlijk hetzelfde.