kan knie-pijn ook door het weer komen ?

Altijd als de winter begint, en het vriest,
dan heb ik een paar weken last van mijn knie.
vooral als ik smorgens uit bed kom of na een tijdje zitten mijn knie recht wil doen.
net alsof de knieschijf even vast zit. doet echt pijn.

na 2 weken is het dan weer helemaal over, en heb er dan weer een jaar geen last van.
echt alleen de eerste weken van de winter.

1.8K

Het beste antwoord

Wat ik weet is dat alle gewrichten wel degelijk kunnen reageren op weersomstandigheden. ik ken iemand met artrose en die heeft ook met koud weer meer pijn.