Waarom heb ik een bult in mijn keel achter mijn tong?

Ik heb al een paar dagen last van een zere tong en het wordt steeds erger en het trekt ook steeds verder naar mijn keel toe. Nu stak ik net mijn tong helemaal uit voor de spiegel en ik zag een bult helemaal achter m'n tong zitten. Slikken doet ook enorm veel pijn en ik heb de hele tijd het gevoel dat er een brok in mijn keel zit (die bult dus), bijkomend dat ik in het gaatje van mijn rechteramandel groene amandelstenen heb.. Is dit een keelontsteking? Zo ja, wat moet ik doen? Zo nee, moet ik me nu terecht zorgen maken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (1)

Ik zou snel een dokter opzoeken in plaats van op internet te zoeken naar een antwoord.