Zoontje van 5 heeft knobbels op achterhoofd, wat zou dit kunnen zijn?

Had vorige week hersenschudding na val, afgelopen week soms last van hoofdpijn. Ik ontdekte de knobbels (knikkers) vandaag op achterhoofd. Ze voelen hard aan.
Lijken geen vetbultjes, en zit ook niet op de plaats waar je nekklieren zitten.

Wat zou dit kunnen zijn?

Toegevoegd na 1 minuut:
Heb de huisartsenpost gebeld, ze zegt dat het niets te maken heeft met de hersenschudding en ik moet nu wachten op mijn eigen huisarts morgen.
Maar ik ben bezorgd!
Iemand enig idee wat deze knobbels zouden kunnen zijn?

Bezorgde mama

Toegevoegd na 17 uur:
Nou bijd de huisarts geweest, deze zegt dat het opgezette klieren zijn.
Deze schijnen ook gewoon op je achterhoofd te kunnen opzetten.
Oorzaak van opzetten is onbekend.
De huisarts zegt dat ik een maand moet wachten, als het dan niet weg is, moet ik terug komen.

Maar goed ik weet de oorzaak nog steeds niet, en die kleine heeft nog steeds hoofdpijn.
Ik kan niet zo veel met mijn bezoek aan de huisarts.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch nog even een flauw grapje: rond deze leeftijd komen de wiskundeknobbels door ;-)
Ik hoop dat de huisarts je zorgen weg kan nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeer verontrustend!
ga naar de spoedeisende hulp van het ziekenhuis in je buurt.
laat je niet afschepen.
sterkte!!!

Antwoorden (2)

zeer moeilijk dit als leek te definiëren.
ga naar de huisarts zowiezo.

Toegevoegd na 44 seconden:
logisch dat je ongerust bent! zou ik ook zijn.
heb geduld en vertrouwen!

Toegevoegd na 37 minuten:
sterkte met de nacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan maar zo een atheroomcyste zijn. Of toch een vetbultje. Niets om je zorgen over te maken. Gelukkig heb je een afspraak gemaakt met je huisarts en heb je morgen uitsluitsel.

Toegevoegd na 54 seconden:
Vergat de bron te vermelden. Bij deze: