Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Wat moet ik doen om de puistjes weg te werken?

ik gebruik soms wel eens een peeling maar dat helpt niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Een jongen uit mijn klas gebruikt Clerasil. Inmiddels gebruikt hij het ongeveer een half jaar, en zijn puistjes zijn zeker verminderd.

Ik heb speciale medicatie voor gekregen zoals Roaccutane !!! Ik had eczeem + acne. Dus als ik Clearasil gebruik ging mijn huid uitdrogen en mijn eczeem kwam terug. Ga eerst na wat voor soort huid heb je en of je ook andere dinges hebt. Clearasil werkt zeker. Alleen als je dus eczeem hebt of andere extra huidprobleempje niet !! Ga dus niet roekeloos alles problemen kan erger worden.. Toegevoegd na 2 uur: Owja nog een ding acnee wordt niet veroorzaakt door : bacterien(viezigheid) eten seks(masturbatie) Komt door hormonen wisseling en in je bloed zoals andere gebruikers hier al zeiden sommige zalfjes werken niet echt althans niet voor de puistjes die je hebt van hormonen.. Wel kan je zalf, of medicatie krijgen ervoor. Zoals eerdere al zeiden ga naar de huisarts !!!

Last van puistjes haal DDDzeep te verkrijgen bij de drogist. Maak je gezicht eerst nat met heet water. Zeep je gezicht in en spoel de zeep weer af met koud water. succes verzekerd.

Bronnen:
Oma weet raad.

Benzoylperoxide Dit heeft een bactericide werking (waarschijnlijk door het langzaam vrijkomen van zuurstof) tegen het vaak bij acne betrokken anaërobe Propionibacterium acnes. Benzoylperoxide werkt mild keratolytisch door oxidatie van disulfidebruggen in keratine, waardoor de vorming en omvang van comedonen wordt verminderd. Ook heeft benzoylperoxide een sebostatische werking, waardoor excessieve sebumproductie onderdrukt wordt en een droge huid ontstaat. Volgens mij in de vrije verkoop te koop Toegevoegd na 1 minuut: Staat er wat moeilijk maar het is erg goed om puistjes te behandelen

vooral geen chemische troep gebruiken. Het beste is acno repair van sealine op basis van dode zee zout. Volledig natuurlijk en werk echt.

Bronnen:
http://www.elvitaal.nl/detail/sealine/acno-repair

Gebruik een creme of tinctuur van salie en smeerwortel-extract, dit droogt de puitsjes uit als je ze aan voelt komen en het er gelijk op smeert. De body-shop had het eens, en het is vast wel in de reformzaak te koop.

Nou kijk. Is de beste is gewoon niet doen, dat ze verdwijn vanzelf. Maar kan ook wacht dat ze rijp, en dan knijp doen, maar wel op de spiegel mikken voor de goede effect.

Camouflagestift van Golden Rose gebruiken, het is een heel goede, ik gebruik hem ook!! De Golden Rose stick wat je hier op de afbeelding ziet is niet die wat ik heb, maar het is ook een camouflagestift, en een goede!!!

je gezicht NOOIT met zeep wassen (ook niet clerasil, er is niks chemischer dan die rommel). gebruik aleen water, in de eerste instantie word het erger omdat je huid nog moet wennen, maar op den duur het beste. (ik spreek uit eigen ervaring). ik heb ook benzoylperoxide van de huisarts voorgeschreven gehad, goed spul maar niet in combinatie met zeep!... alweer!