Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

ik kom net met mijn dochter van de huisarts af en die vertelde dat geen enkel smeerseltje in de winkel hielp, is alleen geldverspilling.
Ze heeft ons een antibacteriële gel voorgeschreven, genaamd Eryacne en dat moet heel goed helpen wat ik ook van meerdere mensen gehoord heb. Voor meisjes met veel acne kan ook de pil nog voorgeschreven worden.

Dus ik zou zeggen naar de huisarts
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Een jongen uit mijn klas gebruikt Clerasil.
Inmiddels gebruikt hij het ongeveer een half jaar, en zijn puistjes zijn zeker verminderd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb speciale medicatie voor gekregen zoals Roaccutane !!!

Ik had eczeem + acne. Dus als ik Clearasil gebruik ging mijn huid uitdrogen en mijn eczeem kwam terug.

Ga eerst na wat voor soort huid heb je en of je ook andere dinges hebt. Clearasil werkt zeker. Alleen als je dus eczeem hebt of andere extra huidprobleempje niet !!

Ga dus niet roekeloos alles problemen kan erger worden..

Toegevoegd na 2 uur:
Owja nog een ding acnee wordt niet veroorzaakt door :
bacterien(viezigheid)
eten
seks(masturbatie)

Komt door hormonen wisseling en in je bloed zoals andere gebruikers hier al zeiden sommige zalfjes werken niet echt althans niet voor de puistjes die je hebt van hormonen..

Wel kan je zalf, of medicatie krijgen ervoor. Zoals eerdere al zeiden ga naar de huisarts !!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Last van puistjes haal DDDzeep te verkrijgen bij de drogist. Maak je gezicht eerst nat met heet water. Zeep je gezicht in en spoel de zeep weer af met koud water. succes verzekerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Benzoylperoxide
Dit heeft een bactericide werking (waarschijnlijk door het langzaam vrijkomen van zuurstof) tegen het vaak bij acne betrokken anaërobe Propionibacterium acnes. Benzoylperoxide werkt mild keratolytisch door oxidatie van disulfidebruggen in keratine, waardoor de vorming en omvang van comedonen wordt verminderd. Ook heeft benzoylperoxide een sebostatische werking, waardoor excessieve sebumproductie onderdrukt wordt en een droge huid ontstaat.
Volgens mij in de vrije verkoop te koop

Toegevoegd na 1 minuut:
Staat er wat moeilijk maar het is erg goed om puistjes te behandelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vooral geen chemische troep gebruiken. Het beste is acno repair van sealine op basis van dode zee zout. Volledig natuurlijk en werk echt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik een creme of tinctuur van salie en smeerwortel-extract, dit droogt de puitsjes uit als je ze aan voelt komen en het er gelijk op smeert.
De body-shop had het eens, en het is vast wel in de reformzaak te koop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk. Is de beste is gewoon niet doen, dat ze verdwijn vanzelf. Maar kan ook wacht dat ze rijp, en dan knijp doen, maar wel op de spiegel mikken voor de goede effect.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Camouflagestift van Golden Rose gebruiken, het is een heel goede, ik gebruik hem ook!!
De Golden Rose stick wat je hier op de afbeelding ziet is niet die wat ik heb, maar het is ook een camouflagestift, en een goede!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je gezicht NOOIT met zeep wassen (ook niet clerasil, er is niks chemischer dan die rommel). gebruik aleen water, in de eerste instantie word het erger omdat je huid nog moet wennen, maar op den duur het beste. (ik spreek uit eigen ervaring). ik heb ook benzoylperoxide van de huisarts voorgeschreven gehad, goed spul maar niet in combinatie met zeep!... alweer!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding