Wat mankeer er aan mijn knie? Zie uitleg

Tijdens joggen kreeg ik steken in mijn knie. Op geven moment begon ik te hinkelen, ik zakte door mijn knie.
Nu voel ik in mijn dagelijks leven steken aan voorkant en linkerkant van mijn knie. Het is niet dik of warm, ik heb geen koorts.

Toegevoegd na 24 minuten:
En mijn knie knakt vaak. Soms het gevoel dat die vast zit, dan ik even moet knakken

1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf osgood schlatter, wat jij hebt klinkt wel hetzelfde ongeveer behalve dat het bij jou niet dik is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
*"ongeveer HETZELFDE behalve" sorry was een woord vergeten

Antwoorden (2)

Het kan van alles zijn, van een simpele overbelasting tot aan echte problemen met spieren, kapsels of botten.

Vanaf hier kunnen wij er uiteraard niets over zeggen.
Ik raad je aan naar de huisarts te gaan, die kan de knie bekijken, zien bij welke bewegingen de meeste irritatie aanwezig is en dan al dan niet zorgen voor een doorverwijzing naar een fysiotherapeut.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook zo naar de fysiotherapeut, daar heb je geen verwijzing meer voor nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is waar maar het lijkt mij beter dat de HA er eerst naar kijkt want misschien is het iets voor een specialist en kan een fysiotherapeut er niets mee ?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een fysiotherapeut kan een knie beter beoordelen dan een huisarts. Als de fysiotherapeut meent dat er iets echt loos is, dan zal hij de patient terugverwijzen naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies rayholland, alleen moet je de fysio meteen betalen, de huisarts niet. Jammer want de fysio weet er veel meer van dan de huisarts.
Wat het is, is niet te zeggen. De knie is een complex gewricht.
Als de pijn weer verdwijnt hoef je niet naar de dokter ermee. Zodra het weer gaat, rustig weer gaan joggen. Pas als het niet gaat of de klachten dan weer terugkomen, naar de huisarts of naar een fysio gaan.