Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het normaal om blij te zijn als je ongesteld ben?

Want als ik ongesteld ben.. Voel ik me altijd blij..

Het is toch altijd zo dat je chagrijnig ben? Ipv dat je door de helehuis rond huppelt alsof er niets aan de hand is..?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet het niet, maar je hebt er erg geluk mee in tegenstelling tot anderen... xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees blij!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat mag gewoon hoor. Vrouwen die wat minder vrolijk zijn, zijn de vrouwen die hinderlijke pijn ondervinden. Als jij geen last hebt, ben je gezegend. Wees blij; Je familie en toekomstige partner zullen je dankbaar zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat kan heel goed. Ik heb veel last van stemmingswisselingen. Dan ben ik eerst de hele dag supervrolijk, en vervolgens zonder reden heb ik een depressieve bui.

Het verschilt per persoon waar je last van hebt tijdens je ongesteldheid. Ik ken ook mensen die een hele week op bed moeten liggen omdat ze zoveel pijn hebben.

Wees blij dat je er blijkbaar niet zo veel last van hebt :)
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Er zijn vrouwen die helemaal geen problemen hebben tijdens hun cyclus. Je zal dan ook geen reden hebben om sjacherijnig te zijn en daarom gewoon, lekker blij zijn.
Heerlijk toch!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heerlijk voor je, geweldig!
kennelijk heb je er geen last van itt sommige andere vrouwen. helemaal top hoor.
en doen alsof er niets aan de hand is, ook okay.
wat normaal is - dat bepalen wijzelf.
voor jou is het normaal zo, prima.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor mij waren de dagen van ongesteld zijn ook altijd dagen van een tevreden, goed gevoel : alles goed met het lijf, en alles doet het zoals het hoort...ik had altijd een aanval van poetswoede vlak voor ik ongesteld werd, alsof ook mijn leefomgeving schoon en opgeruimd moest zijn, en als ik al even wat krampjes had, had ik al stofzuigend en dweilend eigenlijk geen tijd om daarop te letten..dus ik weet niet, of het normaal te noemen is, maar je bent zeker niet de enige.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk. Is simpel want heeft mevrouw Harm ook. Dat is mijn vriendin, die heet Neel. Dan hoera! Weer een maand met zonder zwangerft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding