Misschien weet ik een wondermiddel voor je.
1. Je kan sulfer aid gebruiken, dit is een soort vet, dit smeer je op je hoofdhuid maar het ruikt verschrikkelijk
misschien kan je het 's avonds gebruiken en je haar de volgende dag wassen. te koop bij de toko.
2. Gebruik een shampoo zonder SLS DIT was voor mij de wondermiddel.
deze shampoo's zijn meestal natuurlijke shampoo's meer info? of is dit al duidelijk??
Creme of Nature is een merk zonder SLS te koop bij de toko maar als je wat extra's of beter voor je huid wil zorgen,
kan je op de verschillende site kijken die onder topic "mariposa import levert niet wat nu" vermelt staan pagina 4 denk ik.
Ik heb zelf van af mijn jeugd last van roos gehad en sinds een jaar of 2 heb ik deze wondermiddelen zelf ondekt.
3. Gebruik GEEN antiroos shampoo je haar wordt er zeer droog van. Hierdoor heb je straks geen roos meer maar ook geen haar meer over.
4. nu dat ik geen roos meer heb gebruik ik een happy scalp olie ook Tea three olie helpt tegen jeuk en roos maar het heeft wel een sterke geur. maar het bij mij ook geholpen. Maar sinds ik shampoo's gebruik zonder SLS heb ik geen enkel probleem meer met roos
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heel cliché: maar Head&Shoulders werkt super!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had jarenlang last van roos. Tot ik ketoconazol ging gebruiken. Dat heeft mij er nu definitief van afgeholpen!

Dit was de korte versie van het antwoord. De lange versie vind je in mijn eerdere antwoord in onderstaande Bron.
Cryofiel
13 jaar geleden
Helaas is er geen blijvende remedie tegen roos. Alhoewel gezonde voeding en voldoende rust zeker preventief werken. Gelukkig is roos goed onder controle te houden door een anti-roos shampoo te gebruiken. Er zijn diverse merken in de handel en je kunt het beste even uittesten welk merk het beste bij je past. Als de anti-roos shampoo te weinig effect heeft, is het aan te raden om naar de huisarts of dermatoloog te gaan. De oorzaak kan ook liggen in een huidziekte. Medicatie is dan nodig om het roosprobleem aan te pakken
fremar