Ik heb pas mijn 2e gaatje laten schieten, alleen is mijn oor nu onstoken, wat moet ik doen?

Want als ik hem nu uit doe, groeit die dan gelijk dicht? (heb hem 3 dagen geleden laten schieten)

TurfGraver
4 weken geleden
Leesvoer.
https://www.its-beautiful.nl/c-5796565/wat-te-doen-aan-een-ontstoken-oorbelgaatje/
NadineZ90
3 weken geleden
Mijn tweede gaatje was ook ontzettend ontstoken, het balletje verdween helemaal in mijn ontstoken oor. Ik deed water met zout in een klein bakje en liet mijn oorlel dat een paar keer per dag lekker in weken.

Geef als eerste antwoord