Kan je een ruggenprik krijgen bij een bevalling als je een scoliose hebt?

Mijn verloskundige wilt precies weten hoe mijn scoliose loopt. Dit kan alleen via een röntgenfoto, die nu niet gemaakt mag worden omdat ik zwanger ben.

Nu heb ik een oude röntgenfoto van 10 jaar oud. Waar ze gebruik van willen maken. Maar de vorm van je scoliose verandert door de loop der jaren.

Kan je een ruggenprik krijgen met een scoliose?

3 maanden geleden
1.1K
ronron1212
3 maanden geleden
Ik zou maar eens aan de specialist vragen of er een röntgenfoto gemaakt kan worden in veel gevallen kan dat best. zolang de röntgenstralen niet in de buurt van je baarmoeder komen.

Geef als eerste antwoord