Herkent iemand deze symptomen : trillen, beven.?

Mijn werk is gestopt. Ik was logistiek medewerker. Niet heel zwaar werk maar toch wel bus vullen, bij alle depots in en uit de bus, later bus weer legen. Nu zit ik thuis. Maar ik heb kinderen en een huishouden en evengoed genoeg te doen, vind ik. Toch ervaar ik sinds ik gestopt ben met werken trillende en bevende ledematen. Het begon in m’n linkerarm, vooral in de elleboog, deze voelt soms ook warm aan. Toen me rechterarm, maar minder. En nu doen me benen het ook een beetje. Maar het ene moment veel erger dan het andere moment hoor. Soms kan ik amper appen, maar andere momenten weer prima. Dan denk je misschien ga dan naar de dokter, maar we zijn met vakantie. Ik had de klachten daarvoor al, maar minder, en ik ben als de dood voor een nare diagnose. Ik lees op Google over ALS en Parkinson, tumoren die ergens op drukken. Maar ik lees ook over burn-out, spanning die loskomt, of in je spieren vast is gaan zitten. Het voelt alsof ik keihard gesport heb en dan dat onwennige gevoel erna. Het kan ook gewoon krachtverlies zijn. Ik sport ook niet. Iemand die dit ook heeft gehad? Zonder me al te bang te maken hihi. Alvast bedankt voor het lezen en meedenken.

tinus1969
9 maanden geleden
Dit is toch iets voor een arts.
Ritsuka
9 maanden geleden
Dit zijn zulke vage symptomen, hier moet je echt mee naar een arts.
Hoe is je eten, drinken, slaap, zoutinname? Heb je veel stress (gehad)?
HannekeJanssen
9 maanden geleden
Klinkt voor mij vooral als stress die loskomt... Ik zou me er voor nu niet heel druk om maken, lekker genieten van je vakantie, en na je vakantie - als je er dan nog last van hebt, mee naar de huisarts. Want het is niet heel logisch dat je de allervervelendste dingen hebt die je op internet vindt, maar er kan heel misschien natuurlijk wel iets ernstigs aan de hand zijn - zeker als het langer duurt...
Chelsea1611
9 maanden geleden
@Ritsuka - mja ik heb wel stress, en gehad, maar gewoon druk, druk met de kinderen, tijdsdruk met werken, slapeloze nachten met de kinderen, en ik kan me snel irriteren aan dingen. Maar geen extreme stress, geen relatie stress of ik-word-mishandeld stress. Wij eten voornamelijk Hollandse kost. Ik sport niet. Wandel wel met de hond, ren achter de kinderen aan, en pak es de fiets naar de supermarkt, maar dat is het wel. Ik ben ook wat aangekomen vergeleken met vorig jaar.

Geef als eerste antwoord