Is dit een puist of koorts lip komt om het half jaar / jaar terug?

Picture for question
12.1K
ronron1212
12 maanden geleden
koortslip dat is te behandelen met Zovirax de verkrijgen bij een drogist
Boekmans2005
12 maanden geleden
Is dat een soa of komt door stress ?? Want heb besy veel stress
Ritsuka
12 maanden geleden
Koortslip is een soa. Het virus blijft in je lijf, en kan tot uiting komen bij lage weerstand en/of stress.

Antwoorden (1)

Dit lijkt mij een puistje. De rode rand lijkt op een ontsteking en er zit een wit kopje op. Dat duidt op een puistje. Een koortslip wordt gevormd door kleine blaasjes waar vaak vocht in zit.
Maar het is niet heel eenvoudig om het verschil tussen een puistje en een koortslip te herkennen, zeker niet op een foto. Maar jijzelf kunt wel, want het beloop van beide aandoeningen is anders. Als het een koortslip is wordt het later een korstje.
12 maanden geleden