Mijn tatoeage is niet overal gelijk, is dat normaal?

Hi, ik ben recent 18 geworden. In november is mijn opa overleden. Hij was erg belangrijk voor mij en dus wilde ik een soort gedenk tattoo. Ik heb een hartje op mijn pols laten zetten. Inmiddels is dat precies een maand geleden. De lijnen van het hartje lijken erg oneven. Is dat normaal?
Ik zou het erg jammer vinden als dit zo blijft.
Toevoeging: ik heb een andere tattoo shop benaderd en deze zullen het voor mij gaan oplossen. Onwijs bedankt voor alle antwoorden!

een jaar geleden
1.5K
jc54
een jaar geleden
Is dit serieus? Heb je je door een kleuter laten tatoëren?
Castle
een jaar geleden
Precies mijn gedachte wat jc54 zegt. Zelfs voor zo'n simpel hartje als dit ziet het eruit alsof het gedaan is door een kleuter. Je hebt een schuine dikke streep en dan niet eens dezelfde dikte lijn over het gehele hartje.
JaneyH
een jaar geleden
Hi, de tatoeëerder is gekeurd door de GGD. Toen het net gezet was de lijn wel overal even dik en gelijk
Pieterke
een jaar geleden
Ga terug naar die tatoeëerder en vraag of hij/zij nog iets weet om het te verbeteren of laat deze tatoeage weglaseren en (ergens anders) een nieuwe zetten. Dat een tatoeëerder goedgekeurd is door de GGD betekent alleen maar dat hij/zij hygiënisch werkt, niet dat het een goede tatoeëerder is
Vortexxx
een jaar geleden
Wat een prutswerk, je opa verdient een mooier gedenkteken, dit is een belediging voor de schone kunsten van tatoeëren.

Antwoorden (1)

het kan zijn dat hij verkeerd gezet is!
een jaar geleden