Waar kan ik terecht voor een excellente neurochirurg boor de rug?

Ik heb op 3 jaar tijd 10 rugoperaties gehad. Nu is er bij de laatste toch iets gebeurd en 2 maanden later kon ik ni meer gaan. 2 jaar na deze operatie blijkt nu al het materiaal er uit te moeten. Blijkt dat mijn botten in de rug niet goed meer te zijn en 1 wervel heeft in zijaanzicht de vorm van een parkervijs. Gevolg hieruit is geknelde zenuw en in de rug, uitval van gevoel in de benen, permanente niet uit te houden pijn.Heel weinig of geen gevoel meer in de benen. Het is heel moeilijk uit te leggen maar het gaat echt ni meer. Nu zeggen ze in Leuven gasthuisberg dat het te laat zou kunnen zijn om er iets aan te doen. Maar dat is hu' fout ze stelden mijn cosultaties steeds uit ivm corona en nu ziet het er naar het schijnt ni goe uit. Het oude materiaal moet er dus uit maar ze weten niet tot hoever de microbe gezeten heeft om iets in de opening tussen de wervels te maken. Maw ik zit met een opening tussen 2 wervels en ze weten niet wa te doen. Kent iemand een neurochirurg die hier ervaring mee heeft. Want ik zie het niet zitten om voor de rest van mijn leven tot 34 pijnstillers per dag te nemen. Bedankt om te luisteren. Groetjes daisy

Antwoorden (1)

U kunt het beste contact opnemen met een ziekenhuis in uw regio. Vraag naar de afdeling neurochirurgie en vraag naar een specialist die gespecialiseerd is in rugoperaties.
Bronnen:
5 maanden geleden