Op sommige plaatsen is het lichtbruin op mijn rechterarm en op een andere plaats gewoon bruin. Wat kan ik daaraan doen?

Het bruint op sommige plaatsen niet op mijn arm.weet iemand wat je daar aan kunt doen ?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Amadea
3 jaar geleden
Heeft jouw huisarts er wel eens naar gekeken? Er kan een huidaandoening aan ten grondslag liggen.

Antwoorden (1)

Dat kunnen verschillende dingen zijn. De zgn Café au lait-huid, Pityriasis versicolor etc. etc.
Jouw omschrijving is te algemeen. Hoe groot zijn de vlekken, hoeveel? kleurverschil scherp begrensd of loopt het langzaam in elkaar over?
Ga in ieder geval naar de huisarts. Ter geruststelling/verduidelijking