Hoe lang duurt het voordat de drug crocodile zijn erg heftige symptomen gaan laten zien?

Ik heb zojuist op internet een artikel gelezen uit time magazine over de drug 'crocodile' aka 'krokodil'. Daarin las ik dat na veelvuldig gebruik het vlees van de gebruiker los laat?! Weet iemand toevallig hoe vaak je het moet gebruiken voordat dit gebeurt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is onzin, denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
staat ook een artikel op ad.nl met zeer ranzige foto's , echt afgrijselijk, en na 1 keer ben je verslaafd, gegarandeerd binnen 2 jaar dood.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou dat is dus echt geen onzin,heb net een filmpje gezien gefilmd in een Russisch ziekenhuis en dat was echt verschrikkelijk.Ik kan de link hier wel zetten maar ik ben er zelf nog kotsmisselijk van dus laat ik het maar niet doen.Je wordt letterlijk een wandelend skelet.

Antwoorden (2)

Naar 1 keer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Utrecht
12 jaar geleden
+
Hierover is afgelopen week een documentaire op TV geweest. Krokodil is al met het eerste gebruik verslavend (je bent al 1x al verslaafd) en het eet echt je lichaam op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geplust, want er zit een kern van waarheid in. Maar het antwoord sluit niet helemaal aan op de vraag, de vraag is wanneer die wonden zichtbaar worden, de eerste symptomen. Dat is niet na 1 x natuurlijk. Wel grote kans na 1x verslaafd.
Toch plusje ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hele dikke min.
Een antwoord op de vraag: "hoe lang duurt het.."
kan niet zijn: "na(ar) 1 keer"'
De vragensteller wil een tijdsaanduiding, en niet hoe vaak je het moet gebruiken om verslaafd te worden.
Dit kan al heel snel onstaan, en is afhankelijk van het gebruik. Na de eerste maand kunnen deze symptomen al onstaan. De "rush" die je van "krokodil" krijgt is kort, zo'n 1,5 uur en dan wil je als verslaafde alweer een nieuwe shot.

De drug wordt daarom ook krokodil genoemd, omdat je arm (of waar je dan ook spuit) er uit komt te zien alsof je door een krokodil bent aangevallen.

Voor wie denkt dat dit een hoax is, nee, deze drug is in Rusland een groeiend probleem.
Ik ga hier geen plaatje ervan neerzetten, maar als je wilt zien wat de uitwerking er van is, google maar eens op afbeelding met de zoekterm "Crocodile drug"