Dat kan bij Kliniek ViaSana

Toegevoegd na 3 minuten:
ViaSana maakt deel uit van een groot gezondheidscentrum. In het gebouw bevindt zich het diagnostisch centrum DiaSana.

Zij beschikken als één van de weinige in Nederland over een open MRI-scan. Hiermee kunnen ook van cliënten met engtevrees (claustrofobie) of ernstig overgewicht scans worden gemaakt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Kliniek ViaSana
Hoogveldseweg 1
5451 AA Mill
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kun je een open MRI-scan laten maken:

ViaSana
Hoogveldseweg 1
5451 AA Mill
NL-Noord Brabant
Nederland
www.viasana.nl
Route: Google maps

Het is wel een privé-kliniek, dus je zou eerst verder moeten informeren of het vergoed wordt door je ziektekostenverzekering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in Tilburg, maar ook in Belgie, Knokke.

Zoek wel van te voren uit wat je ziekenfonds voor vergoeding geeft.