Ik heb het gevoel alsof mijn neusamandelen uitgedroogd zijn. Kan dat?

Ik heb gister de hele dag bijna niet gedronken. En bij mensen thuis geweest die de woonkamer blauw hadden van de sigarettenrook. En nu heb ik de hele dag het gevoel dat ik ontiegelijke dorst heb. Maar het gaat niet weg de dorst. Kan dit komen door de situatie van gister?? Het voelt zwaar vervelend. Wat kan ik er tegen doen? (verder geen verkoudheids vormen of opgezette keel)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Heb je vandaag dan wél genoeg water gedronken? Dorst gaat niet vanzelf weg....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik blijf maar drinken.. Glazen achter elkaar..

Antwoorden (1)

Het kan goed zijn dat je slijmvliezen wat uitgedroogd zijn door de rokerige omgeving. Een stoombadje kan dat al oplossen.