Kan een wond op de penis kwaad?

Na het masturberen wilde ik mijn broek weer aan doen, maar de rits zat vast dus trok ik er wat harder aan. Na dit te doen schoot de rits omhoog. Mijn onderbroek was een beetje afgezakt en de rits schuurde langs de huid op mijn penis. De wond valt het best te beschrijven als een schaafwondje met kleine intervallen.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
13.7K
Pieterke
3 jaar geleden
Geneest waarschijnlijk vanzelf.

Antwoorden (1)

Wat je beschrijft is een klein schaafwondje, dat kan geen kwaad. Houd de boel daar schoon als normaal met wassen en schoon ondergoed aan, en dan is het vanzelf weer weg.

Ik zou wel even het masturberen achterwege laten tot het genezen is, om het plekje niet verder te irriteren.
Ritsuka