Operatie tegen zweethanden?

ik heb al bijna 15 jaar zweethanden en zweetvoeten, Ik ben verschillende keren naar verschillende dokters geweest.
De ene gaf me medicijnen en de andere weer iets anders ik ben nu verwezen naar een huidarts om daar te gaan overleggen over wat ik nu wil.
de eerste behandeling is een soort elektrische behandeling, (dit word niet vergoed en er is ook een kans dat het niet gaat werken..)
en de tweede behandeling is een operatie, mijn vraag nu is : wat zijn de voordelen en naadelen van een operatie aan mijn voeten en handen?
is Nederland goed ontwikkeld in dit soort operaties en waar kan ik het best zo een operatie doen? buitenland? binnenland?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met botox?

Antwoorden (4)

Ik denk dat je die vragen het best aan je arts kunt stellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zag pas op tv dat iemand zweetoksels met botox lam legde.... is ook wel logisch.. kaart dat eens aan bij je huisarts, of ga gelijk naar een botox kliniek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt heb ik ool gedaan en het werkt prima... Www.mauritskliniek.nl
Ik denk persoonlijk dat die 'elektrische behandeling' niet handig is, omdat het niet verzekerd is dat het helpt.

Iemand die ik ken (had een tumor) kwam bij NL ziekenhuis en hij vroeg of hij geopereerd kon worden, toen hebben ze nee gezegt. Nu is hij dus naar een zwitserlandse ziekenhuis gegaan, en daar hebben ze ja gezegt en het is met succes afgelopen.(Heel ver ontwikkeld kwa ziekenhuizen etc)
Voor een operatie is het buitenland het best.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou naar een arts gaan. Dan weet je wat de mogelijkheden zijn van een iemand die ervoor heeft gestudeerd. Weet je direct waar je aan toe bent.
succes