Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor soort dokter heb ik nodig?

Hallo
Ik heb al een tiental jaren (vanaf de kleuterklas, nu laatste jaar middelbaar) veel last van mijn beenspieren (vooral onderbeen) tijdens het sporten. Hierbij maakt het niet uit hoelang ik sport, ik kan bijvoorbeeld na 2 minuten al last hebben.
De pijn voelt als steken, meestal doet het zo pijn dat ik er misselijk van wordt.
Ik heb voor de rest geen problemen met mijn gezondheid, mijn gewicht en voeding zijn ook gewoon gezond.
Ik vroeg me af of er mensen zijn die hier ook ervaring mee hebben gehad? Ik ben vroeger al eens verder gegaan hiermee, maar daar zagen ze niets (ze vroegen wel alleen om even te wandelen, ze hebben geen foto’s ofzo genomen om de spieren/beenderen na te kijken). Soorten dokters die hiervoor aanbevolen zijn?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
814
TurfGraver
3 jaar geleden
Begin eens met je huisarts.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt het beste naar een fysiotherapeut gaan, die kan naar je houding en spieren kijken.
Een podotherapeut kan ook helpen, mogelijk sta je verkeerd.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 09 september 2020 14:47: tekst
Ritsuka
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding