Krijg je van zweepslagen tijdens seks (vaak) littekens?

Mij lijkt het interessant om met een zweep te gaan werken tijdens een vrijpartij. Maar nu vraag ik me af of je daar niet mogelijk littekens van krijgt. Dat vraag ik vooral omdat ik op Wikipedia een slaaf zag zitten op een stoel met zijn rug vol littekens.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
8.3K

Het beste antwoord

Nee, wat je op je foto ziet is een slaaf die 'gestraft' is voor iets, hij is waarschijnlijk zeer vaak met een speciale zweep geslagen die bedoeld is om extra pijn te doen.

Voor de seks heb je speciale zweepjes, deze zijn over het algemeen zachter.
Er zijn bij seks altijd 2 partijen, het belangrijkste is COMMUNICATIE. Bespreek dat je eens een zweepje wilt proberen, ga er samen 1 kopen, en test het eerst eens voorzichtig uit. Meestal word er op de billen geslagen. Ik kan je uit ervaring vertaling dat lichtjes slaan ook al 'effect' heeft op de opwinding.
Als je graag harder geslagen wilt worden, dan kun je dit natuurlijk doen. Het zal even rood zijn, maar geen blijvende schade opleveren.
Ritsuka
3 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als een zweep gebruikt wordt bij de seks, dan wordt er (meestal) niet hard mee geslagen. Er mogen geen verwondingen optreden. Het zijn ook geen zwepen zoals die in de slavernij werden gebruikt.......