Het kan een vaginale schimmelinfectie zijn. Ook wel candida genoemd. Ik zou even naar de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Oké dankjewel voor je antwoord maar kan dit ook als ik een man ben
anneliez
3 jaar geleden
Dan heb je geen vagina he, maar en bezoek aan de dokter kan wel
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Nee precies ik was zelf het denken aan een blaasontsteking of iets dergelijks.
Maar dankjewel in iedergebal
BarendV
3 jaar geleden
Geen seks gehad in de afgelopen weken? Dus je denkt daarom geen soa te hebben? Ik zou de link eens goed doorlezen en laat de diagnose over aan een arts. https://www.thuisarts.nl/soa/ik-wil-me-laten-testen-op-soa
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Mijn excuses had er even niet bij nagedacht dat je ook een man kunt zijn.
Ja dat kan ook bij mannen voorkomen. Ook wel candida balanitis genoemd. Maar een bezoek aan de huisarts zal meer duidelijkheid geven