Weet iemand wat dit voor bultje is?

Een paar weken geleden kreeg ik in de avond plotseling een klein bultje op mijn lip. Volgende dag was deze verdwenen. Gisteravond kreeg ik op precies dezelfde plek op mijn lip weer een klein bultje, die uitgroeide tot een redelijk grote bult. Hij is nu weer wat kleiner, maar zit er nog steeds. Hij jeukt niet en doet ook geen pijn. Heeft iemand een idee wat dit is en/of ik een huisarts moet raadplegen? Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Kans is groot, dat je ongemerkt tijdens het eten even op je lip hebt gebeten. Er zit geen wit kopje op, dus het is geen ontsteking en eigenlijk een onschuldig maar lastig bultje. Het feit dat het weer een keer gebeurt komt door de extra gevoeligheid die dat plekje even heeft gekregen. Moet na enkele dagen voorbij zijn. Even uitkijken met kauwen tijdens het eten.