Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet je met een ontstoken kies altijd naar de tandarts ook al is de pijn verdwenen na medicatie?

Ik heb 5 dagen lang heftige kiespijn gehad. Laatste dag 1 keer Diclofenac 75 mg Retard ingenomen.Nu al 2 dagen nergens meer last van.
Is de ontsteking nu weg of moet ik toch nog naar de tandarts?

2.1K
ronron1212
5 jaar geleden
Kiespijn ontstaat niet zo maar dus ik zou maar eens naar de tandarts gaan om te laten kijken hoe het met je gebit en tandvlees gesteld is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je hebt de pijn bestreden niet de oorzaak verholpen, dus toch maar naar de tandarts.

Kiespijn wanneer naar de tandarts?
Voor het behandelen van kies- of tandpijn gaat u naar de tandarts. Het probleem ligt nooit aan de oppervlakte en de tandarts zal vaak een röntgenfoto moeten maken om het probleem vast te stellen. Als op de foto te zien is waar het probleem zit en hoe dit is ontstaan, dan kan de behandeling gestart worden. Een verstandskies trekken kan dan bijvoorbeeld nodig zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding