Gezwollen oogleden, maar geen ontsteking. Koude of warme compressen? Iemand een tip hoe ik er vanaf kom? Het lijkt allergie, maar het jeukt niet

De ogen voelen ook branderig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Dag terigil, oogleden gezwollen het lijkt allergie schrijf je, jaren geleden heb ik rode gezwollen oogleden gehad jeukte ook niet, destijds at ik nog al eens volkoren macaroni van het merk A H dat was de oorzaak, toen ik er mee stopte waren mijn gezwollen oogleden verleden tijd, probeer er achter te komen of een voedingsmiddel hier de oorzaak van is.

Beterschap gewenst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

een oude truc van mijn oma: Leg er een koud theezakje tegen aan (liefste earl gray) succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leg er een plakje aardappel op.
Je ogen gaan ervan tranen en het haalt de brand uit de ogen.

Heb je vanmiddag in de zon gezeten?