Kan ik een anonieme operatie doen voor mijn penis?

Ik ben een jongen van 17 jaar oud met een penis die na een paar centimeter recht naar beneden kromt. Ik wil hiervoor anoniem naar de huisarts en het eigenlijk laten opereren, is er een mogelijkheid dat mijn ouders er niet achter komen en ik toch de operatie kan doen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.5K
tinus1969
4 jaar geleden
Veel jongens en mannen maken zich zorgen over de vorm van hun penis, maar er zelden echt een afwijking.
Een operatie kan pas 'anoniem' als je 18 bent ( en niet meer thuiswoont ...) maar de vraag is vooral of er wel iets te opereren valt.

Antwoorden (1)

Zeer waarschijnlijk kan dat niet anoniem. Je kan natuurlijk wel anoniem naar de huisarts gaan, want die heeft geheimhoudingsplicht. Met hem/haar kan je overleggen wat er aan te doen is. Een operatie kost echter geld en loopt via de verzekering en dat kan niet anoniem.
Ga naar de HUISARTS en vraag om hulp.