Ik heb een klein rood bultje op me tepel wat pijn doet als ik het aanraak, wat zou dat kunnen zijn?

Het zit op de rand van de tepelhof en zit ook een klein beetje onder de huid

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.8K
tinus1969
4 jaar geleden
Laat de huisarts er naar kijken. Bultjes zijn meestal onschuldig (puistje/vetbult/lipoom).
Pieterke
4 jaar geleden
Ga naar de huisarts. Wij kunnen dat hier niet zeggen. Waarschijnlijk iets onschuldigs maar je weet maar nooit.
nounka
4 jaar geleden
Als het pijn doet zou ik persoonlijk meteen naar de arts gaan. Als het lijkt op een puist of zweertje, blaasje, dan zou ik het enkele dagen tijd geven. Dan nog niet weg, dan nog steeds naar arts.

Antwoorden (1)

een puistje
een zweertje
irritatie
zweetbultje
partner wat te hard geknepen en nu een klein wondje
wrijving door beha en een kleine ophoping van water

Met andere woorden, zonder foto is niets zeker.
Je kan het beste naar de arts gaan.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt!!!