Wat is het knobbeltje in de nek naast lymfeklier of ader?

Het is een klein balletje die beweegt naast mijn lymfeklier wat is het?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.9K
Ritsuka
4 jaar geleden
Dat lijkt mij een vraag voor je huisarts
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Wat een gekke vraag om hier te stellen, zonder enig achtergrond verhaal of beschrijving verwacht je hier iets van een magisch antwoord? En als je een antwoord zou krijgen wat voor waarde zou je daar dan aan geven boven specialisten zoals een huisarts?

Antwoorden (1)

Dit kan heel veel dingen zijn.
De mogelijke dingen zijn:
1. Een hormoon bijwerking, wanneer je in de pubertijd zit kun je soms op sommige plekken een weefselophoping krijgen. Dit is geen probleem en verdwijnt weer na 1-2 maanden.
2. Het kan een melanoom zijn van een kanker soort. Je kunt het laten testen bij een huisarts, deze kans is wel zeer klein.