Als je knie pijn doet is er iets aan de hand.
Heb je je knie gestoten, te veel belast of ben je tijdens sporten door iemand getackeld bv dan is de kans daar dat je knie gekneusd is.
Echter je kunt ook iets anders mankeren, houdt daarom in de gaten hoe lang je last hiervan hebt. Duurt het lang(er dan een week bv) ga dan even bij de huisarts langs en laat het nakijken.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Amadea
4 jaar geleden
Met een overbelaste knie heb ik ervaring, maar die knie was toen echt niet gekneusd.