Hoe komt het dat ik last heb van mijn eikel?

Hallo ik heb 2 maanden geleden seks gehad met een jongen ( ik ben zelf ook een jongen )
Maar nu heb ik last van mijn eikel het steekt soms af en toe en er komt zomaar vocht uit iemand een idee wat dit kan zijn

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K
ronron1212
5 jaar geleden
Ga naar je huisarts
Ritsuka
5 jaar geleden
Was het seks zonder condoom? Dan heb je waarschijnlijk een SOA
Castle
5 jaar geleden
Dit is toch een lichaamsdeel waar je zuinig op moet zijn dus zoals ronron1212 zegt: naar de huisarts!

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk een ontsteking:je zal naar je dokter moeten omdat je vermoedelijk antibiotica zal nodig hebben.
fremar
5 jaar geleden
Reddie
5 jaar geleden
Wonderlijke min.
Kan irritatie zijn of soa, diegene hoeft zelf niet perse klachten te hebben maar wel een drager zijn.
Sterkte toegewenst
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik wil je niet bang maken, maar ik denk een soa sterkte