Waarom voel ik snel en veel pijn?

'Vroeger' had ik daar volgens mij nooit echt last van ( op mijn kleine teen na;) ), maar als ik nu bijv. met mijn been tegen een tafel stoot, voel ik echt erg veel pijn en pas na een aantal seconden gaat dat weer weg. (of het ook tot blauwe plekken leidt, weet ik niet)
hetzelfde geldt voor bijv. mijn bovenarm

hoe kan dit komen?
of is dit normaal? volgens mij had ik hier eerst nooit last van, maar nu wel al een aantal maanden/jaren

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit is volstrekt normaal.
Inderdaad, na een paar seconden gaat het weer weg.
Het kan zijn dat je het in het verloop van een bezigheid of spel niet eens merkt.
Vooral als je jong bent is dat vaak zo.