Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Hoe zorg je ervoor dat je geen paniek aanval krijgt of flauwvalt bij een concert?

Ik ga in Maart naar een concert maar ik ben 3 keer flauwgevallen in 3 jaar, bijv. vorige maand door zenuwen.(denk ik)
Ik kan ook niet goed tegen drukte en ik heb sinds mijn moeder gestorven is ook vaker het gevoel bijna uit mijn lichaam te treden (soort paniekaanval).
Heeft iemand tips hiertegen?
Ik zou normaal echt niet naar een concert gaan maar ik wou dit eens meemaken en mijn favoriete band in het echt zien..
Ik heb wel een zitplaats geboekt in plaats van staan, en ik heb ook een vriend bij me.

Weet jij het antwoord?

/2500

Zoek een goede psycholoog,angstaanvallen zijn een van de best behandelbare problemen in de psychologie,ook al is het een complex gegeven: https://www.depsycholoog.nl/paniekaanvallen/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100