Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand wat de bult achter mijn oor is(Foto)?

Overal op internet gezocht. Kom er niet ver mee. Ik heb het al een paar weken(!).. aan 1 oor. Andere oor had ik dit ook maar die is verdwenen.. het doet trouwens ontzettend pijn als ik eraan zit.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
4.5K
Amadea
5 jaar geleden
Draag jij een bril? Daar had ik vroeger wel eens een blaartje door op een oor.
Ritsuka
5 jaar geleden
Als het al eennpaar weken pijn doet, dan zou ik naar de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dit kan een opgezette lymfeklier kunnen zijn, dat komt vaker voor achter het oor. Of dit het geval is en wat de oorzaak ervan is kun je laten onderzoeken door je huisarts, een bezoekje aan je huisarts met deze klacht lijkt me sowieso wel verstandig.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het is een bult, vurig (rood) en doet pijn. Dat lijkt dus op een ontsteking. Laat er naar kijken door de huisarts. Die kan jou veel beter vertellen wat het precies aan de hand is. Bovendien kan deze het behandelen en zo snel mogelijk een eind aan de pijn maken.

Probeer het nou niet zelf op te lossen =afblijven!= bel morgenochtend de huisarts en maak een afspraak, niet langer mee blijven doorlopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding