Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik krijg regelmatig bultjes, kan dit komen door iets in onze bank?

Ik krijg regelmatig bultjes die lijken op kleine muggenbulten en ook jeuken. Dit is vooral gekomen na het terugkomen van vakantie 1 maand geleden, maar dat weet ik niet 100% zeker. Ik krijg dit voornamelijk na het zitten op de bank, dus ik vermoed dat hier iets in zit. Ik merk he t(waarschijnlijk) binnen een uur op nadat ik ben gestoken/gebeten. We horen geen mug, dus ik denk niet dat dat het is. Mijn vriendin heeft dit minder vaak gehad, maar zij zit meestal op de andere helft van de bank. Heeft iemand een vermoeden wat dit kan zijn?
Ik heb gelezen over bedwantsen, maar we vinden geen restanten hiervan en ruiken ook geen amandelachtige geur.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.6K
ronron1212
5 jaar geleden
Misschien vlooien
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Heb je toevallig katten, of gehad?
Het zou kunnen zijn, dat de kat vlooien had en er neten zijn terecht gekomen op de bank/vloer. Deze komen met wwarmte op een gegeven moment uit en worden vlooien, die op zoek gaan naar bloed.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Heb je toevallig katten, of gehad?
Het zou kunnen zijn, dat de kat vlooien had en er neten zijn terecht gekomen op de bank/vloer. Deze komen met wwarmte op een gegeven moment uit en worden vlooien, die op zoek gaan naar bloed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding