Wat te doen bij peesonsteking?

Hallo,

Ik heb een peesontsteking aan mijn linkerknie . Deze week vastgesteld door de dokter. Ik werk in een winkel. Zijn er taken/dingen die ik beter vermijd? De dokter heeft al aangeraden om laag werk te vermijden en meer mijn andere knie te gebruiken. Jullie misschien een advies of iemand die hier al ervaring mee heeft gehad?

Alvast bedankt!

Laat maar iets weten!

Met vriendelijke groeten,

Bert Van Reusel

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Bij een peesontsteking is het advies meestal: rustig aan doen en zo nodig paracetamol nemen. Dan kan de pees langzaam weer herstellen.
fremar