kan je stikken door gewoon wiet te roken ?

ik denk wellis van als je een sigaret rookt of je wiet rookt kan je dan niet gewoon stikken in die rook en waarom wel of niet?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.1K
Amadea
7 jaar geleden
Je beschadigt er in elk geval wel je longen mee. Hoe vaker je het doet hoe erger.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
maar het is niet zo dat je ineenkeer stikt toch ?
Ritsuka
7 jaar geleden
Tsja, je kunt ook stikken in een stukje appel als je die eet
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
jij snapt mijn vraag niet ofwel
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
heb het over de lucht die in je longen gaat

Antwoorden (1)

Je kunt zeker stikken in rook, maar het komt niet heel vaak voor. Als je heel erg veel rook inademt krijg je geen zuurstof binnen maar rook. En zonder zuurstof stik je.

Dit betekent wel dat je dus alleen maar rook inademt en verder niks anders. Meestal krijg je tijdens het roken genoeg zuurstof binnen en stik je niet. Stikken in rook komt vaker voor bij een woning brand. Maar je moet gewoon nooit gaan roken, hoef je je er ook geen zorgen om te maken!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
wiet vindt ik wel chill om te roken maar sigaretten zelf doe ik nooit ^^ ik snap alleen niet hoe het kan dat mensen zeggen bij een woning brand als ze rook in ademen dat ze dan gecheckt moeten worden enal en dat iedereen maar alles kan roken zonder te stikken