Wat voor bultjes zijn dit?

Het worden er steeds meer. Alleen maar op de vingers. Pijnlijk bij aanraking, ze jeuken niet en er komt niks uit

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik had ze ook.
Ben ermee naar de huisarts geweest.
Had ik een voetschimmel (bij mijn kleine teen een rood plekje).
Voetschimmel behandeld en de plekjes op mijn handen trokken ook weg.
Is een soort afweerreactie van het lichaam. Geen schimmel op de hand. Dus check je voeten. Vooral tussen je tenen. En anders ga er mee langs de huisarts.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er komen er meer o.a. omdat je er aan zit. Niet meer doen, laat de huisarts er naar kijken.
Morgen naar de huisarts is het beste idee. Even afspraak maken.

Antwoorden (1)

Ik weet niet of je een hond of kat hebt, maar ik had dit laatst ook en toevallig toen mijn hond vlooien had dus misschien ligt het daar aan. Ik weet het niet zeker