Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom steeds herval spierscheur/verrekking?

Beste,

Al een jaar ben ik op de sukkel met steeds een wederkerende spierscheur in mijn linkerhamstring. Ik volg steeds netjes kiné. En na 3-tal weken echt trainen scheurt het telkens opnieuw of heb ik een spierverrekking.

Ondertussen draag ik ook al steunzolen en speel ik met een dijverband, heeft iemand tips of dergelijke?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

ik ben nu al 69 en heb tijdens mijn legerdienst ook een hamstring blessure aan mijn rechterbeen opgelopen.
als behandeling gaf de arts van het leger mij toen een soort aspirine zoals bij bijna elke andere soldaat voor andere klachten grr!
ik heb daar jaaaaren mee gesukkeld en toen bestonden er nog niet de mogelijkheden waarover ik regelmatig hoor over voetballers en renners op tv.
momenteel zit ik ook met opgerekte kniekruisbanden en ik speel daar ook tennis mee met een verstevigend knieverband maar omdat dit nu ook al maanden aansleept en niet verbetert ga ik na mijn 3 maanden overwinteren in het buitenland bij mijn terugkeer mijn knie toch maar laten opereren denk ik. dat zou ik u dan ook aanraden maar ik weet niet uw ouderdom en misschien kan een andere geneesmethode u wel helpen...
(Lees meer...)
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding