Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik online Fifa 2017 game, als ik verlies wordt ik ernstig kwaad. Énorme frustraties komen er dan uit. Wat kan ik daar tegen doen?

als ik online Fifa 2017 game tegen andere mensen, als ik verlies wordt ik ernstig kwaad. Énorme frustraties komen er dan uit. Wat kan ik daar tegen doen? Is er een bepaalde strategie daar voor?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
856
Amadea
6 jaar geleden
Stoppen met dat gamen. Nergens voor nodig om kwaad te worden om het spelen van een spelletje (wat je als kind feitelijk al hebt kunnen leren....).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Gebeurt dit echt alleen na het verliezen van dit spelletje? Zou ik toch eerst eens de huisarts bellen en een gesprek aanvragen (2 aansluitende afspraken van 7,5 of 10 minuten). Krijg je verwijzende hulp of niet.
Gesprekken psycholoog bv. maar dat is aan de huisarts uiteraard.

Strrategie:
-nadenken wanneer het precies gebeurt en noteren.
-afspraak maken bij huisarts, deze kan precies zien of en welke hulp je nodig hebt.

Overigens lijkt het op gewoon niet tegen je verlies kunnen en dan nog een paar graden erger. Waarom zou je nou zo boos worden wanneer je een spelletje verlies, 'het is maar een spelletje'!

Succes hoor!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding