Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Komen dese klachten overeen met een blindedarmontsteking ?

Ik ben een maandag naar de seh gegaan met buikpijn, overgeven , misselijkheid en soort van moeilijk lopen. Eerst werd ik verdacht van een blindedarmontsteking, maar later werd ik naar huis gestuurd met een buikvirus, terwijl ik eigenlijk ook nog last had van drukpijn op Mn blindedarm.Eenmaal thuis heb ik niks gemerkt van Mn buikvirus ... had geen buikpijn daarvan of diarree. Na 2 dagen had ik nog steeds drukpijn bij mijn blindedarm ... heb toen gebeld naar ha en die zei dat ik me maar aanstelde ... terwijl ze echt niet alle onderzoeken hebben gedaan (naar mijn mening) en ben ik ook eigenlijk snel weggestuurd met "gewoon maar een buikvirus" is het normaal dat ik die drukpijn houd bij een buikvirus en horen deze klachten bij een blindedarmontsteking ??

Weet jij het antwoord?

/2500

Een deel van de klachten die je noemt kunnen voorkomen bij een blindedarmontsteking, maar als er geen andere klachten zijn dan lijkt een blindedarmontsteking niet waarschijnlijk. Als de aanraakpijn sterker was, je koorts had en er verhoogde ontstekingswaarden in het bloed waren zou dat aanleiding zijn om verder te kijken op de seh. Er lijkt nu ook geen aanleiding om allerlei onderzoeken te doen in het spoedeisende circuit. Omdat je nog steeds buiklachten zegt te hebben kun je het beste naar de huisarts gaan om je klachten te bespreken. Hopelijk kan de huisarts je gerust stellen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100