Komen dese klachten overeen met een blindedarmontsteking ?

Ik ben een maandag naar de seh gegaan met buikpijn, overgeven , misselijkheid en soort van moeilijk lopen. Eerst werd ik verdacht van een blindedarmontsteking, maar later werd ik naar huis gestuurd met een buikvirus, terwijl ik eigenlijk ook nog last had van drukpijn op Mn blindedarm.Eenmaal thuis heb ik niks gemerkt van Mn buikvirus ... had geen buikpijn daarvan of diarree. Na 2 dagen had ik nog steeds drukpijn bij mijn blindedarm ... heb toen gebeld naar ha en die zei dat ik me maar aanstelde ... terwijl ze echt niet alle onderzoeken hebben gedaan (naar mijn mening) en ben ik ook eigenlijk snel weggestuurd met "gewoon maar een buikvirus" is het normaal dat ik die drukpijn houd bij een buikvirus en horen deze klachten bij een blindedarmontsteking ??

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
Erna55
6 jaar geleden
Je pijnklachten en misselijkheid waren over na je bezoek aan het ziekenhuis. Dan is het toch duidelijk ? Overigens heb je al heel vaak seze klachten.
https://www.startpagina.nl/v/gezondheid/lichamelijke-klachten/vraag/608450/ziekte-mbv-uitleg
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Misselijkheid ben ik niet volledig kwijt .... en pijn ben ik nu eigenlijk steeds meer gaan voelen ... als ik naar boven moet lopen voel ik m aardig opspelen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Erna.... ik weet niet wat u vaak vindt en het ontstaan ervan is totaal anders .... vgm kwam het toen doordat ik weinig eetlust had ofzo. Misschien is gelijk oordelen over iemand ook niet zo vriendelijk. Heb t gevraagd hier gwn uit nieuwsgierigheid en ben NIET ermee naar de dokter geweest of wat dan ook. Deze buikpijn misselijkheid was veel en veel erger.Stel me tegenwoordig niet vaak aan
Erna55
6 jaar geleden
Je bent heel vaak ziek geweest. https://www.startpagina.nl/v/werk-onderwijs/onderwijs/vraag/606814/geoorloofd-verzuim-leerplichtambtenaar-dak
tinus1969
6 jaar geleden
Aangezien je blijkbaar chronisch last hebt van je buik, zou ik naar de huisarts gaan, maar niet met de vraag 'heb ik blindedarmontsteking,', maar 'waarom heb ik chronisch last van mijn buik.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Mwa valt mee.... meestal gwn net zoals anderen. Bijv bij virussen, stress of ieds dergelijks
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Overigens ben ik niet zovaak ziek geweest omdat ik "buikpijn" had ofzo... ben toen thuisgebleven omdat ik telkens oververmoeid was. Meestal liep ik in die dagen als een zombie door t huis dus ja, ik ben niet voor niks ziek ofzo. En nu zit ik natuurlijk ook in een ander jaar. Dus voorgaande jaren tellen niet mee

Antwoorden (1)

Een deel van de klachten die je noemt kunnen voorkomen bij een blindedarmontsteking, maar als er geen andere klachten zijn dan lijkt een blindedarmontsteking niet waarschijnlijk. Als de aanraakpijn sterker was, je koorts had en er verhoogde ontstekingswaarden in het bloed waren zou dat aanleiding zijn om verder te kijken op de seh. Er lijkt nu ook geen aanleiding om allerlei onderzoeken te doen in het spoedeisende circuit.

Omdat je nog steeds buiklachten zegt te hebben kun je het beste naar de huisarts gaan om je klachten te bespreken. Hopelijk kan de huisarts je gerust stellen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De aanrakingspijn is nu weldeglijk pijnlijker, ik heb nog steeds iedere dag koorts en ik weet ni of er verhoogde waarden zijn. Dat kun je jammer genoeg niet thuis zelf testen. Wel vind ik het vreemd waarom ik bij een virale infectie last kan hebben van mijn blindedarm, waar ik nu dus nog steeds last van heb. Dat antwoord van aanstelleritis was het antwoord vd assistente vd huisarts. Dus daar ga ik niet meer met liefde naartoe
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je schreef niet eerder over koorts. Is die boven de 38C, ga dan naar de huisarts of huisarstenpost. Is die boven de 40C, ga dan naar de spoedeisende hulp. Je schrijft dat je last hebt van je blindedarm, maar dat is te voorbarig. Je kunt zelf niet voelen of het je blindedarm is waar je last van hebt, hooguit aangeven dat het in dat gebied is.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee maar ben dus bij de seh geweest en toen had ik op precies dezelfde plek pijn .. toen zeiden ze al blindedarm dus vandaar
Erna55
6 jaar geleden
Ze hebben vast niet gezegd dat je een blindedarmontsteking hebt.
Ze hebben mogelijk gezegd dat ze gingen uitzoeken Of het een blindedarmonsteking betrof.