Welk aandoening kan je krijgen met te diep pijpen?

Ik heb mijn vriend eens heel diep gepijpt dat ik moet kokhalzen. Nu heb ik last van slikken soms als ik drink komt dat verkeerd binnen ik bedoel zo een gevoel dat dat verkeerd vloeit in mijn neus.? Wat zou dat zijn? Wat moet ik doen? Kan de arts mij hierbij helpen wat kunne ze doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.3K
Ritsuka
6 jaar geleden
Je hebt al een tijd geleden gepijpt en daar nu nog last van? Of lees ik het verkeerd?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
We experimenteerde om het heel diep te doen
Ritsuka
6 jaar geleden
Ik bedoelde dat je echt een week later nog last hebt. Dag of zo is niet eeg.
dudemeister
6 jaar geleden
probeer de volgende keer eens liggend achterover

Antwoorden (1)

Voor zover ik weet niet nee, maar je kan syfilis door geven door te pijpen,(Één van de symptomen is keelpijn) dus ik zou zeker een bloedonderzoek gaan doen.

[Maak je niet gelijk zorgen het kan ook gewoon irritatie zijn,]