Hoe kan je zelf wratten verwijderen?

Ik heb al heel lang wratten en het worden er steeds meer. Ik heb er nu ongeveerd 40 op mijn voeten en 1 op mijn duim. Het aanstippen bij de dokter helpt niet heb het al heel vaak geprobeerd. Weet iemand hoe ik ze zelf weg kan krijgen met huismiddeltjes?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Wratten zijn de meest vervelende ding op aarde maar ik heb daar nu een oplossing voor: Koop een zak zee zout bij de tuinen en zet voor je slapen gaat je voeten in een bakje met zout en heet water en herhaal dit 2 weken lang en je zal zien zijn zijn verdwenen als sneeuw voor de zon.

Toegevoegd na 3 uur:
2 lepels zout per liter water,41°C zou de beste temperatuur zijn.
fremar
6 jaar geleden
Ritsuka
6 jaar geleden
Hoeveel zout in hoeveel water?
fremar
6 jaar geleden
twee lepels zout per liter water,beste temperatuur zou 41°C zijn.
Tip van de pedicure.
Let op de plaats van de wrat een ringetje van vilt (te koop bij drogisterij) en vul het gaatje met fijngemalen knoflook. Behandeling wel een paar dagen volhouden, vooral bij hardnekkige wratten. Ik heb het geprobeerd, en zie het werkt, ik ben er vanaf.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heel makkelijk... je gaat het niet geloven, maar wrijf met de stengel van een paardenbloem over de wrat en binnen enkele dagen ben je ervan verlost. Je moet dit wel regelmatig doen. Geloof me. Ik had een hele grote wrat op mijn vinger, naar de dermatoloog en al geweest, ze hebben dit met sulfide behandeld en bevroren maar niet hielp tot iemand mij deze tip gaf. Probeer het maar eens.. Je gaat er echt vanaf zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je moet wel het sap van de stengel over de wrat wrijven...