krijg ik mijn ribben normaal?

Ik heb al heel m'n leven Rare ribben, ze steken altijd uit en als ik ga liggen lijkt het alsof ik m'n adem in houdt. heb veel filmpjes gezien waarvan toch de meeste vrouwen die sport oefeningen doen een platte buik hebben zonder uitstekende ribben. nu heb ik vandaag gevonden dat het "flaring ribs" noemt. weet iemand hoe je er van af geraakt? of hoe je er voor zorgt dat ze minder uitsteken?

(!! De foto's zijn niet van mij, is een voorbeeld hoe m'n ribben er uitzien)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4.5K
Ritsuka
6 jaar geleden
Dat is gewoon hoe je botten staan. Zou je alleen operatief kunnen veranderen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Leesvoer en oefeningen:
http://allhandsonfitness.blogspot.nl/2015/07/check-your-ribs-4-exercises-to-fix-your.html Heb je een deuk in je borstbeen? (pectus excavatum)

Antwoorden (1)

Je ribben zijn normaal( : een vriendin van mij heeft precies het zelfde en is hiervoor naar de dokter geweest om te kijken of er iets mis was. Hij heeft gezegd dat het allemaal goed is en dat het gewoon haar bouw is. Dus je kunt er niks aan doen vrees ik..... pesoonlijk vind ik het mooi staan, als ik met die vriendin op het strand lig lijkt ze nog slanker omdat haar ribben dus iets omhoog staan. (:
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik hou van jullie reacties, dankje ^^