is het normaal dat plaatselijke verdoving na 9 uur nog niet uitgewerkt is?

Ik moest vanmorgen een ontsteking op mn been weg laten halen door de chirurg. Onder plaatselijke verdoving.
Nu zo'n 9 uur later voelt het nog dof aan, alsof ik plastic aanraak. Is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

de kans is vrij groot dat dit inderdaad nog een beetje gevoelloos kan zijn ja door de verdoving, aangezien een onsteking redelijk groot kan zijn ( weet niet hoe groot natuurlijk ). als dit morgen nog zo is zou ik er even mee naar de huisarts gaan.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik kan wel een foto plaatsen , maar dat is misschien niet zo'n lekker gezicht ;-)
De hechting is vrij klein vind ik, zo'n 3 cm ongeveer...