Is terugkomende keelpijn normaal?

Om de 3 dagen weer opnieuw keelpijn.
Arts zegt dat t geen keelontsteking is.
Zou t helpen om de amandelen te laten verwijderen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K
Cryofiel
7 jaar geleden
Wat zegt de arts dat het wel zou kunnen zijn? Wanneer heb je die keelpijn? Ik bedoel: op bepaalde momenten van de dag? Of nadat je ergens bent geweest? Nadat je iets hebt gegeten? Nadat je iets hebt gedaan? Je zult echt wat meer informatie moeten geven, anders is je vraag nooit te beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Meestal de hele dag,met name slikken doet zeer
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ga naar de dokter

Antwoorden (1)

Als je elke keer een amandelontsteking hebt dan is het niet raar om je amandelen te laten verwijderen. Ik zou sowieso dan nog eens naar de huisarts gaan en vragen om een verwijsbrief voor de KNO arts.