Sta ik elke ochtend met vermoeide benen op door mijn tekorte bed?

Ik sta de laatste tijd vaak op met vermoeide benen. Mijn voeten hangen aan de achterkant van mijn bed over het matras. Ik ben langer dan mijn bed en matras. Ik loop overdag niet meer dan anders.
Kan het komen dat ik hierdoor met vermoeide benen opsta? Helpt het als ik een langer bed en matras koop?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat kan inderdaad komen door het te kleine bed, zeker als je met je benen over een harde bedrand hangt, of je benen gedeeltelijk omlaag hangen, dat kan de doorbloeding geheel of gedeeltelijk blokkeren, wat deze vermoeidheidsklachten kan veroorzaken. Een nieuw bed + matras zou geen overbodige luxe zijn.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Mijn oom is 1,96m logeerbedden is altijd een probleem voor hem de meeste mensen hebben bedden van 2m
Hij legt dan het matras op de grond en een extra dik kussen erachter. Dan kan hij wel goed slapen. Dat zou jij ook kunnen proberen. Als je dan die problemen niet hebt weet je zeker dat het aan je bed ligt. Een goed bed is een goede investering, je slaapt immers sowieso een derde van je leven.

Antwoorden (1)

Het komt waarschijnlijk door je te korte bed.
Maar je kunt ook een oplossing zoeken aan de kant van het hoofdeinde. Zet er een tafeltje neer en leg daar je kussen op en je hebt extra beenruimte zonder naad.
Dit is een provisorische oplossing, maar dan weet je wel of het aan je bedlengte ligt.