Hoe komt het dat mijn rug koud voelt?

Sinds ongeveer een week voelt de binnenkant van mijn rug ijskoud aan. Het zit rond mijn wervelkolom en van mijn onder rug tot mijn nek. Werkelijk niks helpt. Kruik, warme douche, warm aankleden. Zelfs de sauna helpt niet. Mijn hele lichaam kan warm zijn behalve mijn rug die voelt koud. Ik kan op internet hier weinig tot niks over vinden. Ik heb zelf het gevoel dat het mijn zenuwen zijn die koude prikkels door geven aan mijn hersenen. Herkend iemand dit of heeft iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn en wat ik er tegen kan doen? Want ik slaap hierdoor al dagen slecht.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
36.2K
Rieneke1
8 jaar geleden
Mooie vraag voor de huisarts.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hernia voorteken zou kunnen, maar in ieder geval is/zijn zenuw(en) geblokkeerd of zitten klemrijd voor de fysiotherapeut en/of acupuncturist.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
= zitten klem. Dus tijd voor de fysiotherapeut ....

Antwoorden (1)

Bij mij was het een voorteken van een naderende hernia.