Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is dit voor iets dat uit mijn oor kwam ?

Ik heb al een jaar lang last van mijn oor.Ik en al meerdere keren bij de huisarts geweest en een keer bij de KNO arts. Ze konden allebei niks geks aan mijn oor vinden. Vandaag had ik wat olie in mijn oor gedaan omdat hij toch wel echt pijn deed en ik het gevoel had dat er iets in zat. Tot mijn schrik kwam dit uit mijn oor. Weet iemand wat het is en hoe de artens dit niet in mijn oor hebben zien zitten ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dit ziet eruit als een gewoon klontje oorsmeer. gedeeltelijk uitgedroogd. Ik denk niet dat dit de oorzaak kan zijn van pijnklachten. Zolang het de gehoorgang niet helemaal afsluit, is het niets byzonders. De artsen hebben dit ook ongetwijfeld gezien, maar verder genegeerd, omdat oorsmeer normaal is, en geen klachten veroorzaakt. Zelfs als een prop oorsmeer de gehoorgang helemaal afsluit, is het enige gevolg dat je slechter gaat horen. Dan kan de huisarts de oren uitspuiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het lijkt wel wat op mijt. ( klein diertje)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding