Waar kun je ingegroeide haren laten verwijderen?

Ik ben op zoek naar specifieke locaties (het liefst in Overijssel) waar deze behandeling wordt aangeboden.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2K
Cryofiel
8 jaar geleden
Wil je de hele haar definitief laten verwijderen, zeg maar: heel lokaal ontharen? Of wil je alleen het ingroeien ongedaan maken, maar mag de haar wel gewoon blijven bestaan? Dat laatste kun je gewoon zelf doen, als je er tenminste goed bij kunt komen en als je over een goede fijne motoriek en een goed zicht beschikt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Alleen ongedaan maken maar dat laat ik liever aan iemand over.

Antwoorden (2)

Ga er eerst mee naar de huisarts. Deze kan zien hoe ernstig het is. Mocht deze concluderen dat de haar inderdaad verwijderd dient te worden, kan hij/zij je doorverwijzen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hiervoor kun je terecht bij een schoonheidsspecialist(e), je huisarts, of de dermatoloog. In Overijssel heb je dus voldoende keus.